معرفی قالب های آماده‌ی جلد کتاب

آخرین بروزرسانی: 26 مرداد 1400
2788
2
معرفی قالب‌های آماده حرفه‌ای جلد
چرا خدمات نشرآنلاین

احتمالا گاهی اوقات شما هم به قالب‌های آماده‌ی جلدی نیاز دارید که طرح جلد کتاب یا نشریات خودتان را در کوتاهترین زمان، طراحی و آماده کنید. برای اینکه این کار را به خوبی انجام دهید در این پست شما را با قالب‌های آماده جلد نشرآنلاین آشنا می‌کنیم. انواع قالب جلد کتاب معرفی شده در این پست، همگی دارای امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد برای شخصی‌سازی و استفاده آسان هستند.

قالب آماده جلد طرح رخسار

این قالب آماده جلد، قالبی ساده و در عین حال زیبا است که بر مبنای یک تصویر اصلی در پس زمینه و قرارگیری متن بر روی آن طراحی شده است. طراحی مینیمال و مناسب این قالب جلد کتاب یا نشریات، باعث شده این طرح برای انواع کتاب‌ها و نشریات با موضوعات مختلف مناسب باشد. این قالب به شکلی است که شما با تغییر تصویر لایه مادر تصویر رو پشت جلد تغییر می‌کند و هربخش به صورت خودکار تنظیمات استایل مربوط به خود را می‌گیرد.

قالب آماده جلد طرح رخسار

قالب آماده جلد طرح شگون

این قالب، قالبی زیبا و حرفه ای است که برای انواع کتاب ها با موضوعات مختلف مناسب است. در این قالب آماده جلد شما کافیست فقط یک بار در لایه مادر تصویر اصلی، عکس دور بر شده مورد نظرتان را قرار دهید تا تصویر بطور خودکار در همه قالب تغییر کند. البته اگر نیاز به شخصی‌سازی رنگ‌ها و افکت ها هم داشتید به راحتی می‌توانید تغییرات لازم رو اعمال کنید.

قالب آماده جلد طرح شگون

قالب آماده جلد طرح کلاسیک

قالب آماده جلد طرح کلاسیک، قالبی ساده، زیبا و کاربردی برای طراحی جلد در موضوعات مختلف است. این قالب آماده جلد کتاب با طرحی ساده و مناسب در میان نویسندگان، ناشر و مخاطبین فراگیر و همه پسند است.

قالب آماده جلد طرح کلاسیک

قالب آماده جلد طرح مفرد

قالب آماده جلد طرح مفرد، قالبی زیبا و حرفه ای است که برای طراحی انواع کتاب‌ها با موضوعات مختلف مانند کتاب‌های عمومی، رمان، هنری و … مناسب است. این قالب با داشتن ساختاری زیبا می‌تواند بعنوان طرحی جذاب برای جلد کتاب یا مجله استفاده شود.

قالب آماده جلد طرح مفرد

قالب آماده جلد طرح مینیمال

این قالب، ساده و در عین حال زیبا است که آن را برای انواع کتاب‌ها با موضوعات مختلف مناسب می‌کند و در عین حال باعث شده که در میان نویسندگان، ناشران و مخاطبین فراگیر و همه پسند باشد. شما به راحتی می توانید این قالب را شخصی‌سازی کنید و به هر طرحی که نیاز دارید تغییر دهید.

قالب آماده جلد طرح مینیمال
این مقاله رو دوست داشتید؟

میانگین امتیاز: / 5. تعداد امتیازها

نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر
دیدگاه خودتون رو بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط؛ حتما مطالعه کنید