معرفی قالب های آماده‌ی کتاب ایندیزاین

آخرین بروزرسانی: 10 اسفند 1399
2860
0
معرفی قالب های آماده حرفه ای جلد
چرا خدمات نشرآنلاین

در این پست به معرفی قالب‌های آماده کتاب با فرمت ایندیزاین می‌پردازیم. قالب‌های آماده کتاب که در این پست به آن‌ها پرداخته شده همگی دارای امکانات و ویژگی‌های حرفه‌ای و خوبی برخوردار هستند که به آسانی می توان آن‌ها را شخصی‌سازی کرد و مورد استفاده قرار داد.

قالب های آماده کتاب مناسب موضوعات مذهبی و ایرانی

قالب آماده کتاب ایرانی – اسلامی

قالب آماده کتاب ایرانی – اسلامی یکی از قالب های زیبا و حرفه ای نشرآنلاین است که تمام نقوش و طرح‌های موجود در این قالب آماده بصورت کامل طراحی و رسم شده است. این قالب آماده برای کتاب‌های با موضوعات مختلف مانند موضوعات ایرانی، مذهبی و حتی بسیاری از موضوعات اجتماعی مناسب است.

قالب آماده کتاب ایرانی – اسلامی

قالب آماده کتاب مذهبی

کتاب‌های مذهبی بطور معمول دارای شخصیت ظاهری مشخص و خاصی هستند، لذا داشتن ظاهری مرتبط با موضوع این قبیل از کتاب‌ها، مطمئناً در ایجاد ارتباط و حس بهتر محتوای کتاب با خواننده نقش اساسی را ایفا می‌کند.

قالب آماده کتاب مذهبی

قالب های آماده کتاب برای موضوعات مختلف

قالب آماده کتاب ساده از جمله قالب‌های آماده ساده و فراگیری است که برای کتاب‌هایی با موضوعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قالب آماده ساده به شکلی طراحی شده که در عین سادگی شما می‌توانید به راحتی و متناسب با نوع محتوا، هر قسمت از قالب را تغییر دهید.

قالب آماده کتاب ساده

قالب آماده کتاب ساده

قالب آماده کتاب عمومی

قالب آماده کتاب عمومی یک قالب با طراحی منحصر به فرد می‌باشد که در طراحی آن از فرم‌های جعبه‌ای شکل استفاده شده است.

قالب آماده کتاب عمومی

قالب های آماده کتاب مناسب برای کتاب‌های کودک

قالب آماده کتاب کودک طرح دایره وار

در این قالب آماده طراحی کتاب کودک، ساختاری کودکانه در نظر گرفته شده است تا طراح و صفحه آرا گزینه‌های مختلفی را برای طراحی کتاب کودک در اختیار داشته باشد. در این طرح از فرم های نرم و دایره‌ای استفاده شده تا حس خوبی را در مخاطب حساس خود یعنی کودکان ایجاد کند.

قالب آماده کتاب کودک طرح دایره وار

قالب آماده کتاب کودک طرح موج

در این قالب آماده طراحی کتاب کودک، حالت‌های مختلف چیدمان متون و تصاویر در نظر گرفته شده است تا طراح و صفحه آرا بتوانند با داشتن گزینه‌های مختلف، به آسانی کار طراحی کتاب کودک را انجام دهد. 

قالب آماده کتاب کودک طرح موج
این مقاله رو دوست داشتید؟

میانگین امتیاز: / 5. تعداد امتیازها

نمایش دیدگاه‌ها و ثبت نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط؛ حتما مطالعه کنید